There was an error in this gadget

Phewwwwww..finally

Wednesday, July 29, 2009

..berjaya gak aku tukar favicon. Aku pun nak gak Ms Lola, mana tahan ko ada tapi aku takde. Mekasih CY3.5 sebab TOLONG tukarkan. Haha. Aku dah give-up okeh. Aku buat binatang ni dari semalam petang, siap OT (tak berbayar) sampai 6.30 semata-mata geramkan favicon tu tak kuar2. Sudahnya CY3.5 jugak jadi mangsa.

Owhh, bukan salah aku sebab tak pandai coding yer (nak jugak tu), tapi salah template sebab dah huru harakan coding :P. Oleh kerana CY3.5 lagi masterji dari aku maka dia layak menerima penghormatan menukarkan favicon aku haha. Dia paham okeh apa html tu cakap, aku haram jadah nggak ngertik.

Thanks again CY3.5. I love you lah! ;)

0 remarks: