There was an error in this gadget

Singgap sekejap

Wednesday, July 8, 2009

Kat blog ni sementara aku surf resepi gulai ikan tongkol. Tapi setakat gulai nya. Nasi dagang tak termasuk. Aku rasa aku guna resepi sendiri sebab rumah ni kehabisan asam keping sedangkan semua resepi yang aku tengok kene guna asam keping. Agak-agak, kalau aku pakai asam kecut, jadi tak gulai tu ek? Hmmmm....

Ok, nak bersilat kat dapur pulak. Dah 3 hari aku tak masak, ngeeeeeeeeeeee.

Chiow bebeh ;).

0 remarks: