Will be busy..

Tuesday, July 14, 2009

..this whole week. My MIL and BIL will be here verrry sooooooon. Bermula lah sesi kemas-mengemas dan rompak rombak-merombak.

p/s: Apa la aku nak hidangkan kat MIL aku karang. Haihhh. Takkan gulai tempoyak pulak. Kang macam melawan tokey :P.

ML, aku paste comment CPMS kat sini supaya bila entry ko 'hilang' nanti, senang aku nak refer. Meleleh ayaq lioq aku tengok laksa ko nyah. Mekasih la to both of you yer ;) (aku kompius nak mintak izin saper nak paste resepi ni)

Resepi Assam Laksa CPMS
1) sardin satu tin
2) perencah asam pedas maggi (yang paste tu)
3) bunga kantan
4) asam keping
5) some cili giling

you ikut je instruction kat peket tu, kalau nak pedas lagi tambah cili. tapi sardin tu tos, tamau sos tomato and pecahkan sikit ikan2 tu. jangan la sampai hancur pulak.


Chiow.

0 remarks: