Woooo..hold your horses bebeh

Tuesday, July 21, 2009

Aku akan mula start kerja esok. Mintak postpone sebab guests masih ada kat rumah.

Sebelum tu, thanks for all the wishes untuk previous entry butttttttttt...kerja yang di tawarkan kepada aku ni hanyalah kontrak 3 bulan. My job hunting is still not over yet. Ianya project based.

Regarding the salary, ianya amat ciput. Believe me. Sorry to say, no offence but aku [terpaksa] kategorikan kerja ini sebagai CABUK kerana aku tiada bag yang sesuai nak di pakai untuk kerja ni. Matilah cik yan maki aku haha. But seriously!

Anyway, this was third offer I received. Tapi all 3 semua kerja yang cari aku. Yang aku cari semua tak sudi nak panggil aku.

Memang aku demand kerja kerajaan ONLY. 2 daripada offer sebelum ini adalah dari kontraktor maka dengan ringan hati aku melepaskannya walaupun salary offered dah tentu lebih tinggi dari yang ini.

Aku terima sebab aku minat kerja ni. Dan aku memang nak cari pengalaman dalam bidang selain HR dan account. Tapi tak mustahil aku kembali ke bidang tu suatu hari nanti.

Malasnya nak tulis panjang-panjang. Tetamu baru balik so selepas 5 hari, baru ni lah aku dapat ngadap net. Jadinya aku ada benda sket nak di buat sementara anak aku tido.

Sekian entry tidak bermotif. Chiow ;)

0 remarks: