Back to nature

Monday, August 10, 2009

I am back.

Sorry to not reply most of the comments, calls & texts during my absent. Terima kasih banyak² atas keprihatinan korang. Terharu aku.

Hidup aku memang kucar kacir sket last week. Aku masuk office on Monday cuma half day. On Tuesday cuma untuk attend meeting pastu berdesup pergi hospital. And lepas tu, baru ni aku jejakkan kaki ke office balik.

Our condition? Alhamdulillah, both of us is recovering. On Jumaat tu my husband decided to bring all of us to Mersing bila aku cakap aku tak nak pergi exam PTD tu. Frankly, i'm getting paranoid seeing crowd. Aku jadi takut pergi tempat ramai orang. So, decided untuk kembali ke alam sekitar, mengadap laut, merentungkan lagi kulit yang dah sedia hangus ni, masuk hutan. Aku rasa lagi selamat duduk dekat dengan monyet dari dengan manusia sebab bila kemana² ramai sangat yg batuk, bersin, srott sana srott sini, takut!

Last sekali aku demam adalah about 4 years back. Aku memang susah nak demam. Tapi demam kali ni adalah lain dari yang lain. Di tambah dengan demam berjemaah dengan Naufal pulak. Aku sendiri tak boleh bangun tapi kene jugak layan budak kecik tu sebab dia lagi kesian, at least aku sakit boleh la bagitau kat mana yang sakit tapi dia boleh merengek je.

Blood test shown that aku takde pape but Naufal ada infection. Doc suruh admitted but aku refused. Aku takut dari takde jadi ada bila dok kat GH. Tapi doc kata in 2 days time kalau Naufal tak kebah jugak kene jugak admitted. Tapi aku tetap tak bawak. Aku pulak jadi doc kat rumah. Masa tu aku cuma doa yang decision aku untuk tidak warded kan si Naufal adalah betul.

Ada kerja perlu dibereskan setelah seminggu tak masuk office. Owh, I received another job offer and again, kerja yang datang cari aku. Kenapalah agaknya yang aku mintak semua tak sudi panggil. Mesti resume tak power ni.

Again, thanks for all your wish & doa. Terlantar seminggu tanpa seorang pelawat pun aku tak kisah sebab aku sentiasa dihujani sms yang bertanyakan update kami. Terima kasih.

0 remarks: