Berangan..

Sunday, August 30, 2009

..nak pakai wide belt (gila out-dated pompuan nih) tapi bila tersedar dari lamunan, terus tak jadi.

Aku memang tak layak pakai binatang ni. Sebab aku rasa (tak pernah try pun), bila aku pakai mesti orang ingat aku pregnant hahahaaa. Lagi 1 sebab kenapa aku tak pakai, asal aku jumpa ke nampak orang yang pakai binatang ni, aku mesti kutuk (without fail), gila keji.



Mak memang dah tak stylo sejak bertudung ni. What to do?. Kalau kurus ok la pakai benda ni. Tapi kalau dah tau diri montok, pastu pakai benda ni, babat tepi terkuar, babat depan terbonjol, baik toksah pakai. Tu sebenarnya aku mengata diri sendiri haha. Tapi ada je orang gemok yang pakai nampak elok. Pendek kata, nak pakai apa-apa, sila sesuaikan lah. Jangan asal trend je mesti nak pakai walaupun sah-sah tak masuk dengan ko.

Alamak, termembebel pulak. Sekian.

0 remarks: