Dresses are not mean for me?

Monday, October 19, 2009

Aku memang paling malas nak fikir pasal Title, jadi redha je lah ngan title yang takde kene mengena dengan post ataupun langsung tak menggambarkan content post. (Title asal adalah "Susah!", harap maklum :P) Pedulik apa aku. Janji ada title. Kot dah malas sangat nak fikir kang, aku biar je kosong, end of story.

Mukadimah je dah 1 para, datangla mood nak membebel tu.

Yang aku nak citer sebenarnya adalah permasalahan mencari long sleeve long dress (brapa banyak long daaa?). Jenuh okeh aku cari. Preferably empire waist. Koser nak tempah bagai. Bila jumpa yang berkenan mesti takde saiz ataupun halter neck ataupun pesen kemban tu. Mak sejak dah beranak pinak dan bertudung ni memang dah x stylo okeh. Member baik mak sendiri komplen nih. Koser aku nak sarung cardigan atau nak pakai inner. Sangat tak koser!.

Ada sesapa jumpa dress yang cecantik, yang tak berkaki dan bertangan (sebab kompom kene potong/alter, akukan rendang tak berbuah) saiz UK 10, kalau dah takde sangat UK 12 pun ok, ada? Lagi 1, yang tak banyak ropol2 gitu, kang kembanggggg semangkuk plak. Alaaa, aku tau memang takde.

Dahla, aku nak teruskan usaha mencari, sempat ke sampai before Raya Haji kalau order dari seberang laut ek?


Si bantut yang teringin nak pakai dress beli (tempah tamau!),

0 remarks: