There was an error in this gadget

Pengisytiharan lelongan harta

Thursday, November 5, 2009

Aku sebenarnya gatal nak menjual beberapa harta tak seberapa aku. Tapi aku selalu je rasa nak jual, pastu kang aku sayang hahahaha. Tapi kali ni macam bebetul. Sebab nak jual adalah gatal nak tukar harta-harta baru kerana mereka-mereka itu tidak lagi aku pakai sejak aku dok umah. Kang dah keje balik mulala aku meraban membeli lagi. Jangan risau sebab semuanya adalah Authentic. Imitation xmain :P. Dan semuanya dalam keadaan yang sangat baik. Antara harta-harta tak seberapa yang nak aku let go adalah:

1. 4 biji ElVi-2damier,1mono,1mono denim. (2 left)
2. 2 biji Gufuciffi (ada sesapa pahan F language?) (1 left)
3. 4 biji Coachie (2 signature, 2 leather) (3 left)

Kot ada yang berhajat, bley la email aku kat noriszan17@yahoo.com. Aku memang xnak taruk terang-terang kat sini tanpa motif, harap maklum :P.


p/s: Ni namanya nak jual tapi sayang tapi amcam taknak jual. Sebab tu entry macam tu hahahahaha. But seriously. Kot ada yang berhajat, kita runding harga. Tapi silala jangan melampau sangat masa berunding yer. Kesian aku yang tak keje ni ngeeeee.


0 remarks: