Current favourite: Tudung ARIANI Twist

Thursday, December 17, 2009

I love Ariani Twist! Senang pakai, takde lah nampak macam pakai telekung (macam yang biasa aku pakai tu) and no brooch needed!

Cara pakai: Twistkan bahagian tepi tudung (bila di pakai dia macam belah depan tu) dan bawa ke depan. Kalau nak cantik, sila pinkan brooch. Kalau malas, just let it be camtu jek, tak jatuh! Don't worry.

Harga sementara ARIANI tengah sale ni adalah RM80. Kalau tak, RM125 if i'm not mistaken. Cuba lah.

Aku nak hantar Munawwarah totop montot aku semua untuk dijadikan tudung ni sebab aku sampai la ni xreti nak pakai pusing kalau Munawwarah. Bila aku pakai langsung tak jadi, unlike bila otai-otai Munawwarah like Lola, n.i & MN pakai.

Another thing is, kalau Ariani ni, hanya awning shantung atau thai silk sahaja yang boleh aku pakai. Kalau yang sama awning ngan body memang haram.

Sila kunjungi Butik Aiani berhampiran untuk mendapatkan bekalan tudung anda sementara SALE masih ada. Sampai end of this month je yer. Cheh ayat, macam dapat komisen dari Ariani pulak.



Rupa bentuk tudung sebelum di pakai


Rupa bentuk tudung apabila di pakai.



p/s: Bila la nak dapat berkunjung ke Munawwarah ni :(.

0 remarks: