Try to matchy-matchy tapi tak menjadi :P

Friday, December 25, 2009

Kasutbuaya (read:Crocodile, not crocs :P) dari Jusco-sebelah-rumah dengan harga RM59.00 sahaja (itupun aku rasa mahal sebab bayar sendiri :P).

Aku dah tersampuk hantu matchy² si Lola ngan KS gamaknye.



Buruk ke? Tak kisah la, janji selesa dan berbaloi-baloi. Masa takde anak aku memang pentingkan cantik dari tahap keselesaan sudahnya bertapa la semua kasut² tu dalam rak kasut. Skang ni biar buruk rupa, jangan makan kaki aku.

Aku memang tengah mencari selipar/kasut. Rasa macam dah xde sangat nak pakai sebab another Crocodile yang sudah berusia hampir 4 tahun telah meninggal dunia :P. Melihat Clarks dia Angsana ahad lepas tiada yang memenuhi citarasa.

Apa aku bebel? Matching kah? Tak kan? (Kene cari yang lain gamaknye ni..mula dahhhhh)

0 remarks: