There was an error in this gadget

Penunggu Gunung Raya

Wednesday, April 28, 2010

Lama aku nak tulis pasal ni tapi madanglah lupa. Oleh kerana ada orang yg tertimbulkan isu ni depan aku maka aku tulis la jugak sebab baru teringat balik.

Aku benci ok cerita ni. Ni la slot SERAM TV3 paling merepek. Puaka Niyang Rapik pun tak merepek camni. Benci ok. Rasa aku cerita ni tetap melampau walaupun MUNGKIN ada mesej yang cuba di sampaikan. Aku peduli apa dengan mesej ko kalau jalan cerita macam tu.

Things that really annoyed me pasal cerita ni adalah marah-marah, maki-maki Tuhan. Aku memang tak suka. Dah macam cerita In.don pulak. Dahle ko sembah pokok pastu maki-maki Tuhan cakap macam-macam, kejadah? Kalau ada yang nak kata 'CERITA INI ADALAH BERJAYA KERANA MAMPU MEMBUATKAN PENONTON RASA BEGITU' GO TO HELL ok.

Aku asal terbukak cerita ni memang aku menyumpah sebelum bukak citer lain. Akukan takde Astro, so kalau tv Malaysia ni memang TV3 je la yang aku layan pun, lain kureng. Jadinya baik aku layan tv Spore pada malam jumaat ataupun layan dvd.

Masa memula aku layan gak tengok. Tapi 2 3 episod kebelakangan ni macam melampau-lampau pulak tahap kebiadaban memaki Tuhan tu. Pastu menyembah pokok. Makan bebenda kotor. I'm old? I don't give a fuck. Pada aku tak perlu la ko nak buat cerita macam tu dengan niat kononnya nak beri pengajaran.

Kesimpulannya, AKU BENCI CERITA PENUNGGU GUNUNG RAYA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

12 remarks:

FAM said...

sungguhlah! mmg cite tu hampes.

sisdee said...

ish kita serupo tak de astro...hhahahh..tp tak mgkin ku tgk cite tu..sbb tak suke...

suke layan cite spore hahahhaahah

alamak smlm lupa CSI :O :O

Ealyie said...

baik ngko tgk cite Hotel Mania tu je nyah.. ahahaha..:p

p/s: dr aku yg tak layan jugak cite seram@bodoh nie..

Mummy Dasy said...

hahaha tu ah mmg x seram klu PNR tu mmg madang skip tgk sbb tkut tp citer ni x takut tu yg leh layan... yg psl melampau tu mmg tul ah dah cam citer Indon...

MN said...

aku adalah TIDAK melayan sebarang cerita begini...mintak maap.

isz_3707 said...

FAM:
betol!

sisdee:
tiada apa yg aku bminat dgn astro tu, laki aku sibuk nak psg, baik layan tv spore

ealyie:
hotel mania mlm jemaat ke nyah? cheh

mommydasy:
aku bukan takut, menyampah! sembah pokok, sembah setan, muka setan cam babi tunggal, benci!

MN:
bagus!

knv said...

ko takdak astro nyah? ya allah salute aku toing toing toing!

:D

isz_3707 said...

knv:
xde, tv yg ada ni pun aku xtertengok, ngn channel spore & indon, bila masa nak ngadap astro? laki aku nak psg aku xbg ngeeeee

Sue said...

aku pon.. menci sungguh!

m-i-o said...

betul, betul. kat johor bleh dapat byk channel best! takyah ada astro pun takpe, dhla kena bayar mahal pulak tu.

terkenang saat2 belajar kat skudai dulu. tengah2 malam gi layan days of our lives. kahkahkah!

Sayang.Ibu said...

mula2 aku lyn, tp last2 rasa mcm x bagus laa citer ni, kata ustazah aku leh memesongkan aqidah, so aku x tengok lagi

isz_3707 said...

sue:
kan?

mio:
utm gak ka?`;)

intan:
memang, bodo giler citer camni, xyah la tgk, buang karen!