There was an error in this gadget

Sakit jiwa

Thursday, April 29, 2010

Wishlist berderet. Teman-teman meng-offer barang dengan harga yang baik. Pound tengah jatuh. Tapi aku broke! Flat! Uwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.

Kalau ku turutkan nafsu, akan ku sambar juga tapi............

Kalau kerja tak payah ber tapi...tapi... Bila takde wang masyuk secara constant every month maka otak kene fikir 2 juta point 75 kali. Benci!

Kalau fikir diri sendiri aku memang dah rembat. Tapi kenalah adil pada yang lain walaupun duit sendiri.

Uwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.

6 remarks:

jua said...

baca entry ko nih, aku teringat aku belum balas sms ko. tiap kali nak balas sms ko je, tiap kali tu anak aku nak itu ini, terus aku lupa.

yulie said...

takde ke mmber ko nk terima kiriman cake stand?? hehehhe

KV said...

oh, nak kirim tapi takdak member pulak. Jugak sakit jiwa. Huwaaa

isz_3707 said...

jua:
ko ler salah 1 nye yg aku maksudkan pun nyah ngeeeeeeee. xpela, anak lg penting ;)

yulie:
cupcake stand? si orkid amik order kan?

kv:
apakah yg ko hajatkan itu? ramai skang yg bley amik order nyah, xyah tunggu ada kawan pun xpe ngeeeeeeeeeeee

mamaDhea said...

beb, aku suka ngan template baru blog ko nih.. ;)

err, lari topik eh? :D

isz_3707 said...

mamaDhea:
aku pun suka ngeeeeeeeeeeee