There was an error in this gadget

Maxis broadband sucks, BIG TIME!

Monday, June 7, 2010

Benci giler aku dengan bb baru maxis ni. Dulu aku pakai yg modem yang letak-bawah-beso-kaler-hitam-wired tu, memang takde problem. 3gb jugak. Semenjak tukar ke modem baru ni memang menyakitkan hati manjang. Kekejap discon. Cam harammmmmmmmmmmmmmmm. Pastu kekejap anta sms cakap dah sampai limit. ATUK KO LA WEIHHHHHHHHHHHH!! Baru start billing dah sampai limit? Pastu anta sms 5 minit sekali, memang puaka giler la. Eiiiii lancang je mulut aku nak memaki hamun. Aku dahle banyak benda nak buat ni ko banyak la songeh pulak. Sebelum aku carut bukan-bukan baik aku stop.

Sekian entry marah untuk hari ini. Chiow.

4 remarks:

:: LadyVerde + Mr.Doc :: said...

serious i takut nk be around u this moment...mau u makan i jugak kan kalau i silap cakap ;p

Mummy Aleesya said...

izan setakat ni aku pakai celcom broadband ok jer..

nannoor said...

wah..sama kes dgn i ni..

isz_3707 said...

LV:
haha tau xpe, nasib u jauhhhh

MummyAleesya:
really? ni usb modem tu gak ke?

nannoor:
sakit ati kan?