There was an error in this gadget

Sindrom budak bosan?

Tuesday, January 18, 2011

Bak kata Miss Lola.



Tolonglah anak. Cermin mata mama ko tinggal tu je la 1 yang tak berapa nak semenggah. 1 lagi (specs official, bley gitu?) dah patah. Kalau pape jadi kat cermin mata mama yang ni, mau mama ko jalan meraba tak pun bertongkat. Takpun mama kena pakai shades, ada plak orang ingat aku buang tebiat. Abis, dah tu je yang ada power yang boleh bagi aku pemandangan yang jelas.

Dah, bukakkkk!!!


2 remarks:

mamaDhea said...

nampak mcm budak nerd bila fal pakai spek.. kiut!

i.s.z.a.n said...

mamadhea:
doa aku adalah supaya dia tak rabun, amin