There was an error in this gadget

Wordless Wednesday (3/2011)

Wednesday, January 26, 2011

Temporarily sahaja ;).

-Time's up! (^_^)-

Zaman Jahiliah (2002).

19 remarks:

Ealyie said...

pheeeewit!!
giler 'rendang' ko ngan dia nyah.. ;)

i.s.z.a.n said...

ealyie:
aku xbrani taruk dgn artis lain sebab laaaaaaaaaaaagi beza hahahahha. Ala tu zaman dia bkerak! klau skang lagilah 'jauh panggang dr api' ahhaha

reena said...

Woot Maya Karin!

KS said...

sapo yg jahiliah? dia ke hang? hahaha...

kemainnn ko ye.. WW taruk pic ngan retis gitu...

i.s.z.a.n said...

reena:
Yer dik, zaman dia berkerak haha keji

KS:
dia! hahahhaha. alaaa, kasi can ke KS, dok jb ni jalang2 eh jarang2 tau jumpa retis (menggeletis)

C!kpuanmuda® said...

kelasss cik iszan.. comel lote...

i.s.z.a.n said...

CPM:
aku plak, bagi tumpuan maya kering eh karin la wehh

sis said...

hahaha xtau le apasal tp aku tergelak guling2 tgk pic ni hehehe... ni le yg 'mummy' ckp ko gbr ngn maya karEn ni eh hee

i.s.z.a.n said...

akak:
toksah ko, aku pun jumpa gambar ni tadi gelak guling haha. Ntah, mummy said so?

kaezrin said...

mmg jahiliyyah habis..hahahahahhaa

ko jgn marah nyahhh kelassss

cc said...

akak jd la diva blogger bhgn selatan, nt dpt jemputan g event2 beso...income 1m setahun. tak nak? :p

leher maya karin errr...gelap!

Sayang.Ibu said...

auwwwww... aku mcm pernah nmpk budak ni kt SSI suatu ketika dulu

NadiahKhair said...

ni baru betol wordless.

xterkata terpandang ko. selalu dr side tepi or blkg jek.

kelas ko zan. dgn retis tuh weh.

tp satu fakta dari GurunaNad,

'aku nampak bra itam die' :P

mamaDhea said...

auw, gambar dgn retis kt mana ni? taun biler? hihi..

p/s: ko skolah ssi kah? ntah2 pnah selisih ngan aku.. :P

i.s.z.a.n said...

kaezrin:
Xmarah u, mmg jahiliah pun hahaha

Cc:
Apa ko merepek dik, akak xpaham! Hahahha. Akak hanya blogger (kampungan) /picisan. Ok la dia hanya leher yg gelap dr akak ni gelap malam seluruh anggota hahhahahah

Intan:
Budak toncet deepavali ke budak rambut kontot?

Nad:
Dia mmg pakai baju jarang giloz nyah. Ko xcakap bra aku kan?

Mamadhea:
Taun 2002 spt yg aku tulis tu nyah, masa errr deepavali, bley? Hahhaha. Kat komtar. Aku SSI sebulan je pastu aku lari hahhahahahhahahahahh

i.s.z.a.n said...
This comment has been removed by the author.
jelita78 said...

huwaaaaaaaaaa..
tak acik laaaa.
i tak sempat blog surfing hari ni!!!
cissss..

i.s.z.a.n said...

jelita:
alaa, xde apa pun beb, u x rugi! heeeeeeee

Ealyie said...

Jelita,
i sempat donlod gambaq tu?? hang nak tgk kah?? ahahahahaha.. ;)