There was an error in this gadget

His (current) favourite line

Thursday, May 5, 2011

is

"MINGGIR MINGGIR..WAK DATANG NI!!"

Terserlah kejawaan mu wahai anak.

Tebal je rasa kulit muka aku bila dengan selambanya berjalan-jalan kat mall, nak naik escalator, tengah orang ramai-ramai tetiba dia "MINGGIR MINGGIR..WAK DATANG NI!!".

Tengah queue nak bayar barang sopingan kat Jusco dia "MINGGIR MINGGIR..WAK DATANG NI!!".

Kat pasar tengah sibuk-sibuk nak cari lauk dia "MINGGIR MINGGIR..WAK DATANG NI!!"

Tengah beratur nak naik Train kat Genting dia "MINGGIR MINGGIR..WAK DATANG NI!!"

Balik dari skool, menuju ke rak kasut "MINGGIR MINGGIR..WAK DATANG NI!!"

Banyak lagi lah!

Adoiiiiiiiiiiiiii, tolong lah anak. Lepas satu, satuuuuuuu.

Hari tu dia dok kemaruk "CER CITER CER CITER" pastu "ENGLISH EDUKESYENNNNNNNNNNNNNN" sambil putar-putar tangan.

Mana kamu belajar semua ni??? Mama ngan papa tak ajar pun!!

3 remarks:

madamoiselleczar said...

kahkahkah..tak tahan aku weih! kalu aku di tempat mu pong dah harus haru birus muka haku nyah :p
kahkahkah..tapi tang yg ENGLISH EDUKESYENNNNN sambil putar2 tangan tuh..serus tabley blahhh..kahkahkah...naufal..naufal..sabar je lah yek?

i.s.z.a.n said...

madam:
itulah, budak ni makin beso makin mcm2 weh, menguji kesaboran sungguh!

vivavogue said...

genius mmg cenggitu....ko tanak anak ko jadi cam albert einstein? aku nakkk...hihi