There was an error in this gadget

Oat Tomyam

Tuesday, January 17, 2012

Cak!

Pelik tak baru ada entry skali ada lagi? *pangggg*. Poyo lah sangat kan?

Ni nak tayang makanan aku skang. Antaranya la. Sebab yang ni agak sedap ditekak maka patut aku share rasanya.

Walaupun nampak slimey haha tapi bolehlah untuk orang yang sangat memerlukan makanan yang sihat macam aku skang nih. Ini adalah Oat Tomyam yang aku dapat resepinya dari sini cuma aku tambah tomato (ya, aku menggilai tomato sekarang) dan mushroom.



Untuk aku yang memang tak makan oat sejak azali (tapi sekarang terpaksa makan sebab pilihan makanan dah kurang, padan muka aku), apalagi kalau yang taruk susu or buah-buah, ini adalah resepi Godsend kekdahnya haha. Tapi tengok jele berapa lama aku bley bertahan. Aritu gasak makan wholegrain fibremeal bread tapi skang tengok pun aku tak lalu dah.

Jangan tanya pape, jangan speku pape ya? Tata :)

0 remarks: