My Best Friend's Girl by Dorothy Koomson

Saturday, January 9, 2010



It took me 3 days to finish this book. My verdict? Biasa-biasa je. Tapi aku tak recommend la buku ni untuk sesiapa baca. Haha gila keji. But seriously. Ianya sekadar buku yang boleh di baca tapi tiada X factor. Takde climax. Mendatar. Memang terhibur la dengan watak 5-year-old Tegan, one of main character in the book tapi setakat itu je lah. Ketawa bila baca, bila tang sedih menitik gak air mata tapi jalan cerita adalah sangat biasa dan tidak strong.

It just me ok. kalau pada aku OK aku akan recommend, kalau tak, aku cakap direct. Mazz, takyah la cari buku ni tapi kalau u nak jugak, I can post mine to you ;) (pinjam, bukan bagi :P).

Next, hmmmm...tak tau lagi, ada lebih 10 buku lagi yang belum aku baca termasuk beberapa yang aku cuba baca tapi tak boleh pergi contohnya few books by Cecilia Ahern and Such A Pretty Fat by Jen Lancaster. Buku Jen Lancaster ni adala 5 kali aku cuba baca tapi tak boleh pergi ok, takpe, lain taun cuba lagi :P. Owh, ada 3 buku lagi dalam perjalanan, apekah?

Selamat beronggeng di hari minggu, chiow ;).

0 remarks: