There was an error in this gadget

Rachel's Holiday by Marian Keyes

Saturday, June 12, 2010



Review from Amazon:
‘How did it end up like this? Twenty-seven, unemployed, mistaken for a drug addict, in a treatment centre in the back arse of nowhere with an empty Valium bottle in my knickers . . .’ Meet Rachel Walsh. She has a pair of size 8 feet and such a fondness for recreational drugs that her family has forked out the cash for a spell in Cloisters – Dublin’s answer to the Betty Ford Clinic. She’s only agreed to her incarceration because she’s heard that rehab is wall-to-wall jacuzzis, gymnasiums and rock stars going tepid turkey – and it’s about time she had a holiday. But what Rachel doesn’t count on are the toe-curling embarrassments heaped on her by family and group therapy, the dearth of sex, drugs and rock’n’roll – and missing Luke, her ex. What kind of a new start in life is this?


Review aku:
Aku habis baca buku ni 3 hari lepas. Best! Aku suka. Lepas banyak buku beberat aku baca, aku berbalik kepada chic lit. Tak menghampakan. Sebelum ni payah aku nak baca chic lit selain buku-buku dari Sophie Kinsella.

Lepas ni aku akan baca lagi buku dari Marian Keyes. Harap-harap ok la jugak. Ada sesapa nak belikan? :P.

Aku bley ketawa, bley menangis, bley menyampah masa baca buku ni, jadinya pada aku memang ok la. Lagipun aku takde rasa nak jump terus baca ending dia.

Rating aku bagi 4/5 :).

Next is The Host by Stephenie Meyer. Aku dah mula baca pun tapi biasalah klau si Stephenie Meyer nyer buku, tak merepek memang tak sah. Habis kang aku review ;).

2 remarks:

syara said...

a ah novel marian keyes nie mmg best....u should start ngan novel watermelon, angels pastu rachel's holiday pastu anybody out there...sume nie cite pasal adik beradik walsh...adik dia yg last tu takde lg novel pasal dia...

isz_3707 said...

owwhhh eh? thx babe 4 the info, i akan cr these book later ;)