There was an error in this gadget

1-1-11 So long 2010..welcome 2011

Saturday, January 1, 2011

A great way of greeting 2011 is by finishing 2010's unfinished business. Well, at least for me and in my case was this book. I tried so hard to finish it before last night's fireworks tapi...MALAS! Join my two buayabrand boyfriends tido lagi baik. Selagi tak habis, dunia tak aman. Dan amatlah tidak baik memulakan tahun baru dengan menangguhkan urusan 2010. Rasa maca setahun aku nak habiskan buku ni sebab tahun 2011 baru habis :P.

But...I simply love this book. Nothing strong tapi sangat sesuai dibaca waktu santai, apa ko merepek setan?


Dan ini sebagai penutup 2010. Menu raya when there's actually nothing to celebrate. Nasi-ntah-xtau, kari daging, ayam tomato & kerabu epal. Epal je pokok yang aku jumpa dalam fridge aku yang boleh aku padankan ngn menu aku. Ye lah tu.



2010 was not a good year for me tho and I'm praying that semuanya will be much better for me this year.

Have a wonderful new year everyone!

4 remarks:

sz | m.s.s said...

ihiksss..
epal pun epal laaaa...

:)

mamaDhea said...

hepi new year babe! ;)

CiKaYu said...

camner buat kerabu epal tu...menarik babe

i.s.z.a.n said...

suzi:
aku mmg suka suki je klau memasak haha

mamaDhea:
happy new year to u too bebeh!

cikayu:
sama ngn kerabu pelam cuma pelam ganti epal ijo, jgn epal merah sbb xmsm